JÓGOVÁ VIDEA

JAK SPRÁVNĚ PROVÁDĚT POZDRAV SLUNCI

Připravily jsme pro vás s Adélou sestavu pozdravu slunci s podrobným popisem jednotlivých pozic. Správné provedení každé pozice je klíčové pro to, abychom z ní získali co největší užitek. Je důležité cvičit jógu správně, tak, abyste si neublížili.

Jak často cvičit tuto sestavu: 3 x týdně

Kdy cvičit: Říká se, že pozdrav slunci se má cvičit s východem slunce. Pro páteř ale není cvičení po probuzení ideální, protože je velmi ztuhlá. Pokud můžete, cvičte raději hodinu po probuzení, nebo v podvečer.

Kdy necvičit: Hned po probuzení. 

RANNÍ JÓGOVÉ ZAHŘÁTÍ

Připravily jsme si pro vás s Adélou ranní jógovou sekvenci na rozproudění energie. Protože je teď jaro, krásně vás to nabudí do celého dne. Dle jógy se ráno praktikuje pozdrav slunci, ale dle zdravotního pohledu naše tělo hned po probuzení není připraveno na předklonové pozice. Především kvůli ztuhlosti páteře. Proto pro vás máme variantu bez předklonů.

Jak často cvičit tuto sestavu: ideálně 3-4 týdně

Kdy cvičit: ráno, ideálně na lačný žaludek, ale může se cvičit i v dopoledních hodinách

Kdy necvičit: základní předpoklad je schopnost udržet aktivní střed těla, pokud tedy začínáte, můžete případně vynechat přitahování kolene k hrudníku. Především z důvodu nepřetěžování bederní páteře.

Krásně si zacvičte a těšíme se příště!!

Adéla a Pavla